måndag 22 december 2014

Att göra

Hux flux så inser jag hur mycket jag vill/måste göra idag.
Och med en sjuk sambo och en bebis så känns det lite som att det är omöjligt.
Detta är vad som ska göras

* Gå en långpromenad med hundarna
* Bada Alvin
* Trimma och bada hundarna
* Rensa avloppet
* Åka till Kumla och handla
* Duscha

Och inte blir det lättare att så saker gjort när Alvin bryter morgontrenden med att inte bajsa. Han har de senaste dagarna bara bajsat en gång om dagen och det har varit på morgonen. Detta har varit smidigt då det kommer världens megalass så är man glad att man är hemma. Så vill ju gärna att han ska ha gjort det innan jag åker till Kumla, och det är dit jag har ganska brådis då det jag ska köpa är slut här hemma :-P

Men jag får väl börja med att äta frukost så märks det väl hur det artar sig :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar