torsdag 19 februari 2015

Ännu mer

Nu kliar det ÄNNU mer i fingrarna!! Hur ska jag lösa detta nu då?

Som många vet är vårat hem halvfärdigt. Har varit det de senaste fyra åren. *skäms* Och det är skitdrygt!
Magnus tycker inte att det är roligt att hålla på med sånt och jag har känt att jag inte kan för jag vet inte hur man gör.

Men så kikade jag på arga snickaren vip häromdagen och blev sjukt inspirerad.
Hur svårt kan det egentligen vara och vad är det värsta som kan hända? :-P

Att det kanske blir lite snett och att man får göra om det kanske. Eller så blir det jättebra och gjort!!

Så nej, jag ska ta mig i kragen och försöka fixa lite grejer själv. Sakta men säkert.

Måste börja med att köpa en ny hammare, den vi har är sne, vilket gör att det är svårt att få till det bra :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar