måndag 9 februari 2015

Trött

Nu börjar mammalivet tära lite på mig. Att aldrig få sova mer än 3-4 timmar i sträck är drygt... Men det är bara att bita ihop och hålla ut. Nångång kommer han ju sova längre ;-) 

Annars så är jag trött på förkylningar... Jag är snuvig och nu verkar det som om Magnus börjar bli dålig igen..
Tack och lov så är inte Alvin så dålig. Nyser mer än vanligt men det kommer inge snor iaf. Så håller tummarna för att det inte blir värre än så.
Är också trött på att min rygg ger upp... Har ont konstant i axlarna och är superspänd... Väldigt jobbigt.. Och då är det ändå inte så att jag går och bär runt på Alvin överdrivet mycket. Men han börjar bli tung nu så det är väl därför. :-/

Vi börjar äntligen få in lite rutiner här hemma iaf :-)
Alvin sover i sin egna säng och det går jättebra vilket är skönt :-) Och läggningen på kvällarna går som en dans!

Sen börjar vi få lite mer ordning här hemma. Gjorde ett ryck i söndags och fick massa skit slängt vilket jag tycker är en sån härlig känsla :-P Jag hoppas på att få något mer ryck gjort denna vecka. Typ dammtorka hela huset och såna grejer.
Huset behöver verkligen storstädas. Väggar behöver göras rent (hundar som ruskar av sig skitigt vatten osv), lister som är dammiga och alla andra såna där ställen man inte städar så ofta.

Haha vilken tråkig uppdatering, men det är så livet ser ut just idag :-P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar