lördag 21 februari 2015

Komma ikapp

Kommer man någonsin komma ikapp med sömnen?

Gick och la mig halv åtta igår.. Dumpade alla djuren och Alvin på Magnus. (visste att mamma kunde ge en hjälpande hand om det hade behövts)

Vaknade några gånger, men fick ändå sova mer än vad jag gjort på länge. 
Men ändå är ögonlocken tunga idag. Längtar tills den dagen jag kan vakna och känna mig någorlunda pigg :-P 

Annars så vet jag inte vad som händer idag.
Mamma ska åka hem så ska skjutsa henne till tåget, sen ska nog Elisabeth komma förbi och säga hej.
Men tror inte att det händer så mycket mer. Det beror på om jag piggnar till eller inte.
Skulle nog dock behöva städa hos kaninerna idag då det verkar som om det ska bli lite sämre väder imorgon :-/

Ska nog ta min sista celsius och sen försöka ta en promenad med hundarna innan jag ska köra morsan.

Gud vilken tråkig uppdatering, ska försöka få till en roligare framöver iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar