fredag 27 februari 2015

Äntligen!

Peppar peppar ta i trä så känns det ändå som om jag börjar få rutin i vardagen :-D Vilket känna väldigt, väldigt skönt!! Att kunna känna att man börjar få lite kontroll på saker och ting.
Igår efter att Magnus kom hem från jobbet så åkte jag till Marieberg och träffa Nina. Det var väldigt trevligt och skönt att se nåt annat och träffa en vän :-) Dock lite ovant att vi ses utan våra grabbar xD
Det blev en ny oboyburk, doppresent och en mössa till Alvin, så det kändes bra :-) 
Imorgon ska vi på dop, lilla Clara ska döpas :-D Ska bli sååååå kul och skönt att få träffa dom! Dock så kommer vi ju inte direkt hinna umgås så mycket imorgon så vi ska även ses nästa vecka :-) 
Så eftersom vi ska iväg imorgon så ska lilla herren få ett bad idag. Våran lilla spygris ;-)
Idag har jag även varit ganska effektiv tycker jag. Har tömt en hel byrå på don då vi inte ska ha kvar den.
Har bestämt att nu får det vara nog på allt som ska göras. Gör jag lite varje dag är ju det bättre än ingenting! Små, små, små steg blir ju tillslut som ett stort steg iaf.
Så nu börjar jag faktiskt känna att det händer nåt här hemma.
Det som saknar är lite möbler, men det är verkligen inte lätt att hitta nåt som passar i storlek och form där vi behöver möbeln, så det är därför det tagit stopp just i den änden. Men men..
Nehej, ska ta hand om min kinkiga spygris som just nu har tröttnat på att leka själv.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar