onsdag 29 oktober 2014

Lite bättre

Tänk hur allt kan kännas lite bättre efter att man varit hos barnmorskan och få höra pyrets hjärtljud och höra att allt är bra. :)
Han ligger åt rätt håll och lååååångt ner i bäckenet, så han kommer inte att vända sig iaf. Han var lite ruckbar, men som sagt, han kommer ligga kvar där eftersom han låg så långt ner. :) Så det känns väldigt bra!
Det blir ju väldigt mycket bebisprat här just nu, men det är ju bara att välja att inte läsa om man inte vill ;)

Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. Jag och hundarna tog en tupplur efter att jag kommit hem och sen har vi slöat i soffan. Foglossningen gör att jag inte kan gå så bra längre, så får välja mina fajter.

Ikväll blir det Bonde söker fru och sen greys och sen säkert programmet som går efter greys :P Så en tvkväll med andra ord. Lite mysigt :)

Så det var en liten snabb uppdatering om dagen :) Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar