fredag 17 oktober 2014

Oops

Ojdå. Här har man blivit lite slö på att uppdatera igen. Kan ge er en liten sammanfattning av de senaste dagarna iaf :-)

Jag har tex blivit faster!!! Äntligen har lilla Mio kommit till världen, världens sötaste prinsessa är hon ♥ Är så glad för min bror och Sannis skull!! Längtar tills jag får träffa henne, dock blir det nog inte för ens till jul då vi har vår egna bebis att tänka på.

På tal om vår egna bebis så gick vi in i vecka 35 idag :-D Vill att tiden ska springa iväg nu!!!

Samma dag som jag blev faster kom älskade syster med familj hem från Papa nya Guinea!! :-D Så igår åkte jag hem till dom och sa hej. Så himla skönt att se dom ♥

Ja som sagt en liten snabb uppdatering.
Idag blir det nog en städdag. Har inte plockat efter hundarna på ett par dagar så det ser ut som ett kaos på golvet. :-P

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar