torsdag 9 oktober 2014

Vilken skillnad!

Förstå vilken skillnad det blir när man får sova ett par timmar i sträck!
Haft två dagar i rad jag känt mig effektiv!!

Igår fixade jag i köket och städade skafferiet. Så skönt att ha det gjort innan bebis kommer :-)
Även tvättat och fixat med barnkläder :-)

Idag var det sovrummet som fick lite ompyssling, nybäddat, dammtorkat och dammsuget. Kommer bli gött att lägga sig ikväll :-)

Dock så tar kroppen stryk. Fått ont i svanken och fötterna. Börjar även lägga på mig vätska i benen så måste väl ta mig i kragen och köpa stödstrumpor. Om ingen som läser detta har några att sälja till mig billigt? ;-)

Så min plan imorgon är att ta det så lugnt som möjligt. Gå promenad med hundarna, men inte städa. Vill spara på kroppen lite.

På lördag ska jag och syster Frida in till stan. Det är bytardag i någon kyrka = billiga barnkläder. Dock så kommer inte jag köpa några då jag fått köpa billigt av en vän, så nu har vi MASSA kläder :-P ;-)

Ja så ser det ut just nu.
Bjuder på en bild på hur det kan se ut i Malung när alla hundar vill vara med.
Det är min kulmage som syns närmast så jag tyckte det var lite roligt också ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar