torsdag 1 januari 2015

2015

Vilken underbar start på 2015!
Älskade Alvin har äntligen börjat le ordentligt. Han har gjort ett par leenden i förrgår, men idag var det så tydligt att han faktiskt log mot oss.

Gud vad jag älskar denna lilla krabat!! <3

Mina mål för 2015 är att komma i form. Känner inte att jag behöver gå ner i vikt osv då jag är nöjdare med min kropp än nånsin. Helt sjukt att jag känner mig helt tillfreds med min kropp, trots hängig mage, bristningar osv. Är så sjukt stolt över den, att den burit min fina son. :-)  Skäms inte alls över den, utan allt som är på den är ett bevis av vad den gått igenom :-) 
Så med komma i form så menar jag att få bra kondition och bygga muskler, bli lite fastare, då jag förlorade det under graviditeten. :-P  Slänger upp ett par bilder på min sladdriga men enligt mig fina kropp :-)

Ha ett underbart 2015!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar