lördag 31 januari 2015

Ännu mera snö. ..

Blä..... Nu räcker det med snö!! Vågar inte ens titta ut genom fönstret för jag vet att jag måste ut med hundar och Alvin inom kort...
Kul att gå i ett par dm med vagnen, eller inte. Och inte kan jag lägga Alvin på pulka så länge det snöar för han ogillar att få snöflingor i ansiktet.... Så det blir ju att gå med vagnen.. SUCK!!!

Men men, ska inte gnälla tokmkt. Det blir väldigt vackert ute och det ser ju ut som att det ska bli kallt framöver så då kommer det ju vara underbart :-D

Annars så rullar dagarna på.
Händer inte så mycket utan lunkar mest bara fram då det är begränsad framkomlighet känns det som :-P

Jag är jättesugen på att åka upp till malung. Men frågan är om jag får med mig min fästman eller om jag måste våga åka själv :-P

Varför är det så långt dit?! :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar