lördag 17 januari 2015

God morgon

Ja God morgon eller ja nu är det ju förmiddag.

Idag lyser solen, bara det gör att allt känns lite lättare!
Har varit en ganska tuff vecka för mig då Magnus har jobbat rätt mycket, varit på både säbylund och kört snö och sandat. Vilket har gjort att jag varit helt ensam med hundar och Alvin både dag och natt.

Hade inte varit lika påfrestande om vädret hade varit på min sida och det inte hade varit blankis. För det är det som varit problemet, att ta sig ut på promenader med vagn och hundar i regn, snö och is :-P
Men vi överlevde det också :-P

I måndags så gick faktiskt vi hela 5km på blankis med 2 cm pudersnö på ;-) Alltså jag vet ju sen innan att jag inte är världens smartaste, men då började jag fundera på vad som var fel på mig på riktigt.
Hade ingen sele på Loke, inge hundgodis, snorhalt och inge regnskydd på vagnen. Detta medförde att jag ramlade en gång, hade hysteriska hundar när vi mötte en katt och där också en ganska strypt Loke, en översnöad vagn som blev blöt när snön smälte. :-P
Men ja 5km kom vi och det har jag inte gått på över 6 månader, så ni kan ju tänka er hur mör jag var :-P Men skönt var det :-)

Idag blir våran älskade son 2 månader också. Helt sjukt vad tiden går. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar