torsdag 29 januari 2015

Snö

Ja som ni flesta vet så har det snöat i omgångar här. Och det gör att Magnus jobbar mer än vanligt, vilket i sig gör att jag blir slutkörd utav att ha Alvin,  hundar och hem helt ensam.

Så därför har det varit dåligt med uppdatering på denna blogg. :-P

Men vi mår bra. Det jag kämpar med är att Magnus jobbar så mycket, det HATAR jag rent ut sagt! Men det är bara att bita ihop.. :-/

Alvin mår toppen. Äter mer, växer så det nästan knakar (5920gr och 59cm).
Han är väldigt med och ska titta på det mesta. Ler mer och mer och inser att världen är rätt så rolig <3

Hundarna mår okej. De har inte fått så bra promenader under alla snöfall för det går verkligen inte smidigt att gå på oplogad väg och med vagn och hundar. Så vill verkligen ta mig ut på en vettig promenad!!
Jag har även tänkt att jag ska försöka hinna med och klickerträna dom mer. Om det bara så blir en kvart var om dagen är det bättre än ingenting!
Loke ska även bli trimmad så snart som möjligt. Han ser förjävlig ut :-P

Ja det var en liten snabb uppdatering. Ha det bra gott folk :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar