onsdag 20 maj 2015

Härlig promenad

Idag efter att Magnus kom hem efter jobbet så tog jag och jyckarna en promenad i skogen :-)

Först var det mulet och blåsigt, sen började hällregna, samtidigt som solen lös. Och sen klarna det upp och blev strålande sol :-D

Så det var lite blandad komplott :-P Men en superfin och stor regnbåge uppenbarade sig så det var helt klart värt det!
Loke var dock mindre imponerad av regnet då jag inte klädde på han nåt innan vi åkte för då regnade det inget. Hehe.

Var så skönt att gå ordentligt och låta hundarna riktigt nosa av sig och röra på kroppen.
Och jag riktigt njöt av naturen. Jag verkligen älskar våren, det är nog min favoritårstid. Allt typ blommar men det är inte äckligt varmt så man kan faktiskt njuta av det. :-)

Bjuder på lite bilder från promenaden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar