onsdag 6 maj 2015

Världens bästa Dolly!

Jag är så sjukt stolt över Dolly!
Hon har alltid varit sjukt rädd för barn och hon har alltid fått vart kopplad för att hon är så rädd.

Men med Alvin går allt jättebra! En gång har hon blivit rädd, det var för över en månad sen. Men nu är hon inge rädd, trots att han kravlar runt lite på golvet! :-D
Och idag så när jag tittade bort en sekund så hann hon gå till honom i babygymmet och han fick ju självklart tag i hennes skägg då.
Hörde hur Dolly började gny och vände mig om och fick syn på det. Tog loss honom och så var det inge mer med det! Tack och lov!

Just i det läget är det som det kan hända det värsta, när hon tycker det gör ont, är läskigt, är trängd etc.
Men hon hantera det super!

Jag mår inte helt bra att jag inte hann med att se till att det inte hände. Men hon brukar ju inte gå till honom när han ligger just i babygymmet. Men idag ville hon tydligen dit.

Så även fast jag är himla stolt över henne så inser man hur fort det kan gå illa. Om hon hade blivit rädd hade det garanterat slutat illa... Och jag tittade bara bort i typ fem sekunder...

Men just nu ska jag verkligen njuta av att Dolly trivs med våran lilla pojk. Att hon kan ligga nära och känna sig trygg och lugn.
Jag ska bara njuta av våran familj  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar