lördag 16 maj 2015

Lördag

Jo då, idag fick jag nog det jag tänkt gjort iaf. :-) Med nöd och näppe typ :-P

Alvin har haft en ganska svajig dag gällande humöret och sovit ganska mycket. Tycker även han dregglat lite mer så kanske är tänderna som fortsätter att spöka, har ju inte sätt någon än tyvärr.. Skulle önska att de ville spricka upp och sluta irritera min son!

Men iaf så lyckades vi träffa Kakan en snabbis. Hon kom hit en sväng och hängde lite på sin lunch. Alvin sken som vanligt upp som en sol! Klart han blir glad av att träffa sin gudmor ;-) <3
Vi satsar på att ses imorgon på lunchen igen. Måste ju ta varje tillfälle vi får!

Sen bjöd mamma på festmat! Fläskfilé, strips och beasås :-D Hur gott som helst.
Alvin fick självklart smaka fläskfilé och han åt det, men inte med samma glädje som grillad kyckling ;-) 

Sen på kvällen så drog jag faktiskt iväg till skogs med hundarna. Så himla underbart att kunna gå med hundarna lösa och man möter absolut ingen och ingenting! Loke fick äntligen springa lös och sträcka ut kroppen ordentligt! Så har två väldigt nöjda hundar liggandes i soffan just nu!

Men sen när jag kom hem möttes jag av en uttråkad Alvin. Så jag och Magnus tog en ensam promenad med Alvin utan jyckarna. Kan vara skönt att gå utan dom ibland.
Och Alvin blev helnöjd! Satt och kikade konstant. Tänk att en 6 månaders bebis kan bli så uttråkad :-P

Vi avslutade kvällen med en snabbdusch av Alvin och lite gnäll innan han somna.
Nu blir det att äta kvällsmat och sen sova!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar