måndag 4 maj 2015

Loke

Ja du. Min och Lokes relation tar stryk denna vecka.
Kloklippning, klippning, bad, inoljning och örontvätt. Och öronen är två ggr/dag i flera dagar...

Verkligen allt han hatar!

Men försöker rädda det lite grann genom att klickerträna hans måltider. Så jag sätter in på kontot lite iaf.

Men han är inte så glad i mig. Om jag närmar mig honom så flyr han..

Tack och lov är att om jag ber honom göra nåt trix så gör han det utan att tro att jag ska ta honom. Så skönt att inte håller isär det och så ska det fortsätta.

Det jag och Loke tränar på just nu är fotgående och faktiskt så går det mycket bättre än vad jag kunnat trott. Så det känns jättekul! :-D 

I dagarna ska jag ta mig till nåt apotek och hämta ut bravecto också (fästingmedel). Plockar fästingar varje dag... Äckeldjur...

Nehej, ska ge Alvin lite mat och sen försöka ta en powernap :-P
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar