söndag 3 maj 2015

Trevlig tur

I fredags åkte vi till Magnus syster och hälsa på.
Sist jag var där så var jag inte ens gravid så det var verkligen på tiden!

Det var väldigt trevligt att vara där. Det är ju alltid lite pirrigt kan jag tycka att åka till ett ställe man inte haft med Alvin till förut, man vet liksom inte vart man ska ha alla grejer osv, men det gick bra :-) 

Alvin började med en ny grej dock. Han vill äta själv, alltså inte hålla i flaskan, det kan han inte än, men han vill inte ligga i famnen längre :-P Så det var ju lite komiskt kan jag tycka. Men bara han är nöjd så är vi nöjda. :-)

Dagen spenderades med att umgås, vila, äta, och snacka skit typ. Så jag tyckte det var rätt nice då vi hade gått upp vid 05. (Det har Alvin gjort 3 dagar i rad nu)

Alvin somnade ovaggad kan jag lova! Har nog aldrig varit så lätt att natta honom och han sov hela natten :-P
Vilket vi tyckte var väldigt skönt.

Lördagen bestod av samma sak. Bara ta det lugnt och umgås.
Vi gick även ut en stund men det var verkligen inte skönt ute så Alvin tyckte inte det var så kul så det blev inte så långvarigt.
Jag hoppas på bättre väder nästa gång vi åker dit :-)

Lite knepig uppdatering kanske, men det var det vi gjorde.
Men bjuder på ett par bilder iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar