onsdag 22 april 2015

Ännu en härlig dag!

Gud vad jag njuter av dessa dagar!

Alvin och jag har verkligen haft det supermysigt!!

Idag så blev det lite spontant en tripp till marieberg. Det var första gången vi var dit så kan ju lova att det var en nervös lite nojjig morsa som klev in med vagn :-P
Det var så skönt att det var Emma vi skulle träffa då hon är lugn i såna situationer ä. Hehe.

Men det gick hur bra som helst. Alvin älskade det. Tittade på allt och pratade och flinade och var allmänt nöjd.

Det var dock när det var dags för mat det började spåra ur. Han hade inte tid att äta plus att han var så trött av alla intryck.
Tillslut så gav jag upp och packade in honom i bilen då vi skulle till bvc och då somnade han direkt. :-P

Väl på bvc var det ju också lite kaos. Böka med en hungrig och övertrött bebis är alltid förknippat med gnäll men vi tar en vaccination på det.
Men faktiskt så var han jätte jätte jätteduktig!

Känner mig så stolt över min son idag. Mitt älskade lilla busfrö!!!! Han har krigat igenom intryck och hunger och bara varit glad ändå. <3

Ikväll vid sju började dock biverkningar från vaccinationen. Det märktes tydligt. Så det blev en lite hysterisk Alvin här ikväll. Så lite alvedon och mat och mys från pappa så somnade han nu och hoppas han får sova länge och bra.

På marieberg så köpte jag en basker till Alvin. Han är hur gullig som helst i den!! Dock liiiiite stor men det växer han i :-)

Ja det var våran dag. Imorgon hoppas jag på att han mår bättre och att vi kan ta en mysig promenad med hundarna. :-)

Natti natti på er!

2 kommentarer: