onsdag 29 april 2015

Passa på

Jaha, det är bäst jag gör ett inlägg nu då mitt internet kommer ta slut under dagen. :-P

Tisdag och onsdag har varit hemmadagar då denna mamma inte fått duscha för sin älskade son. Plus att vi sovit skitdåligt.
Så vi har haft rätt tråkigt.

Eller iofs inte Alvin. Jag fyndade i tisdags världens bästa babygym för 150 kr :-D Den blinkar, spelar musik och har massa saker att titta på så Alvin tycker det är jättespännande :-)
Ålar omkring på mage jättelänge och förflyttar sig lite faktiskt!

Våra kvällsrutiner är som bortblåsta... Igår fick jag honom inte i säng för ens 22 och ändå vill han upp halv sex.. Morr!!

Men men. Imorgon ska vi till Alvins faster och vi ser väldigt fram emot det. Bara hoppas att Alvin sköter sig ;-)

Lite bilder kan jag bjuda på iaf :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar