måndag 27 april 2015

Måndag

Haha, jag gillar hur spontan jag har blivit på sistone :-P

Eftersom min energi är så olika från dag till dag, då allt hänger på hur mycket Alvin låtit mig sova så är det svårt att bestämma nåt i förväg. Så det har blivit så att när jag känt mig någorlunda pigg och när saker tajmat så hör jag av mig till folk med kort varsel. Och än så länge funkar det bra :-) 

Så blev det idag. Åkte till Emma och hade en trevlig dag med henne och barnen. :-) 

Vi trotsade vinden och gick ut i den lilla sol som sken och lät casper springa av sig och småttingarna få lite luft och även ta lite powernaps :-) 
Det är så mysigt varje gång jag åker till Emma. Massa prat och mys med barnen och fina Casper som håller låda och ska prata om allt och har roliga idéer :-)  <3

Sen ikväll så tog jag en promenad med hundarna. Hur skönt som helst att bara gå jag, hundarna och musik i öronen. Solen sken och det var bara så härligt att få tanka lite energi. Det tyckte hundarna också kan jag lova :-) 
Dock blev de inte lika glada på mig sen för då var det dags för kloklippning ;-P Men det gick ju ändå bra med massa godis. Hihi.

Och jag är lika dålig som vanligt att ta bilder när vi är ut på nåt, måste bli bättre på det!!

Men nu är det sovdags! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar