fredag 24 april 2015

Signaler?

Suck... Vi kan verkligen inte tyda Alvins signaler gällande mat och sovdags.

Idag har han bara ätit TRE mål på hela dagen. Vilket gör mig orolig. Men han har varit på hyfsat bra humör, bättre idag än igår iaf. Så därför har jag inte ringt 1177 än.
Men om han är lika bökig imorgon så tänker jag ringa.

Varför håller han på sådär? Varför vill han inte äta när han borde vara hungrig och varför vill han inte sova när han är trött? :-(

Sen nu funderar jag verkligen på om det är tänder på g för idag har han tuggat på allt lite mer frenetiskt än vanligt. Men det kanske bara är önsketänkande då det skulle förklara en hel del...

Men men.

Dagen har utöver min oro och stress över matstrejken varit bra.
Moa och Alexandra var hit och hälsa på :-) Så himla mysigt och Alvin tyckte också det var kul!
Jag hoppas på att träffa båda i veckan fast med hundarna då :-) 

Ikväll funderar vi på att baka en kladdkaka och gotta oss, vi får se om det finns nån energi till det :-P

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar