måndag 20 april 2015

Bra dag

Idag har varit en riktigt bra dag! Det måste jag verkligen säga!

Alvin har haft sin bästa dag på länge. Visst att det har varit stunder som varit gnälliga, men känns som mer "normalt" bebisgnäll.
Vi har varit ute på två promenader i det fina vädret, han sov även en extra stund i vagnen så jag kunde träna hundarna lite.

Sen gick vi ner till Alvins farmor och hälsade på. Så då blev kvällen inte så kinkig heller då det fanns massa nytt att titta på. :) Lite kinkigt sista halvtimmen, men då var han trött, så vi gick hem och då blev det bättre iaf.

Så nej, måste säga att vi haft en mysig dag. Mycket leenden, lite skratt, mycket sol, värme, joller och mys!

Alvin somnade ovaggad kan jag säga. Jobbigt att vara hos farmor. xD

Just nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem. Så ska vi äta kvällsmat och sen ska jag gå och lägga mig. LÄNGTAR efter sängen! Och hoppas att Alvin inte bökar allt för mycket.

Min underbara son! Vad jag älskar dig!!! <3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar