söndag 12 april 2015

Malung

Igår tog jag ett läskigt steg :-P Jag valde att köra själv med barn och hundar upp till malung!
Men det gick helt okej. Skulle gått bättre om Alvin inte var så nyfiken så han hade tid att äta när han var hungrig, men han somnade tillslut iaf.

Gårdagen blev mest att försöka landa. Alvin blev jättemammig så kunde inte göra så mycket. Men måste ändå säga att det gick bättre nu än förra gången vi åkte upp iaf. :-)

Natten gick väldigt bra. Eller ja, Alvin sov bra, men jag kunde inte slappna av. Så himla konstigt att vara borta från Magnus :-( Saknar han så grymt mycket!
Så hade svårt att somna varje gång. Men som sagt så sov Alvin bra så det var ändå skönt.

Hundarna är nöjda att vi är här iaf. Få se lite annat och få massa uppmärksamhet :-)

Idag har jag lyckats tagit en powernap tillsammans med Alvin och duschat. Ska se om jag kan lyckas få ihop vagnen som vi har här så jag kan ta en lite längre promenad med jyckarna :-)

Min älskade mamma lagade världens godaste mat idag också!
Oxfilé och strips med jättegod sallad!!!! Huuuuur gott som helst!! :-D

Är väldigt skönt att vara här iaf! Min familj är bara så bäst!! <3

1 kommentar:

  1. Åh va härligt att det har gått bra! Längtar efter att få träffa er! ❤️

    SvaraRadera