onsdag 18 mars 2015

4 månader

Vart tog tiden vägen?!

Igår blev våran lilla prins 4 månader! Helt sjukt! Känns som om det var igår han föddes, samtidigt så kan man inte föreställa sig ett liv utan honom.

Helt obeskrivligt hur mycket man kan älska en person man bara har känt i 4 månader ;-) 

Han har börjat visa lite mer personlighet. Han har MYCKET vilja och blir arg snabbt om det inte går som ha vill.
T.ex så om man tar ifrån honom en leksak eller nåt som han har tittat på  (cola flaska) så blir han arg och ledsen på två sekunder och blir lika snabbt nöjd igen när han får tillbaka det. Så nu kan man inte locka med vad som helst längre. :-P

Älskade lilla skrotunge vad jag och pappa älskar dig!!!!

2 kommentarer:

  1. Så himla fin kille! Jag undrar jag vem han brås på! ;) hihi ❤️

    SvaraRadera
  2. Å så söt han är er lilla Alvin!
    Tänk att det ska gå så fort, det bävar jag för när vår lille pojk kommer:)
    Jag har svårt att förstå hur man kan älska någon som ligger i magen och som man aldrig träffat, men det gör man ju, så otroligt mycket:)

    Fin kväll till dig!

    Kram Sofi

    SvaraRadera