tisdag 24 mars 2015

Trött på sjuka barn

Jaha, i tre-fyra dagar fick vi vara HELT hostfria. Men sen fick vi bakslag och Alvin är dålig igen. Vad trött jag blir!
Men men, det är bara att härda ut. Han är inte påverkad av det så får väl försöka se det positiva med det hela!

Dock så är det lite trist att inte kunna alla som man vill träffa. :(

Fick iaf träffa syster Frida igår, så Alvin fick mysa lite med sin moster och träffa sin näst yngsta kusin Agaton. :) Det var härligt. Har ju inte varit där och hälsat på ordentligt på flera månader! Så det var verkligen dags. Får åka dit snart igen när hela familjen är hemma. Saknar ju mina gosiga syskonbarn!
Har också tänkt att jag ska hälsa på syster Kristin med familj inom en snar framtid. Bara de har repat sig från all magsjuka....

Men idag ska jag iaf njuta av det fina vädret, ska senare idag packa ner Alvin i vagnen och gå en långis med allihop. Hoppas bara Alvin går med på det :P
Både jag och hundarna behöver en skön promenad i solen <3

Jag hoppas också på att få nåt gjort här hemma. Tänk hur snabbt det blir en tvätthög när man har en spygris till unge och missar att tvätta en dag :P

Ha det fint alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar