söndag 8 mars 2015

Helg

Tänk vad fort helgen går. Den är verkligen för kort :-/
Men vi hann med en del igår iaf!

Vi åkte till Ikea, där vi skulle köpa matstol etc. Men matstolen hade de slutat ta hem till varuhuset, så får beställa den över nätet istället. Suck... Men köpte hem lite skedar, kuddar och krukor istället :-)

Sen var vi inne på bauhaus en sväng och kikade på stängsel. Tror vi bestämt vad vi ska ha. Måste bara mäta upp hur mycket och så ska vi hitta vart vi ska köpa stolpar. Sen ska musklerna få jobba på denna mamma :-P

Sen på kvällen så kom svärföräldrarna, pea och Åberg hit. Alltid lika trevligt :-) Jag fick dock vara lite otrevlig och gå och lägga mig, men så är det när man vet att barnet behöver upp och äta på natten. Nu blev det dock så att Magnus tog nattmatningen, men jag är vaken ändå, men skönt att inte behöva gå upp iaf. :-) 

Idag ska jag först storstäda hela huset. Vad än Magnus säger så ska det göras :-P Så slipper jag tänka på det sen :-) 
Och så ska Loke badas idag. Han är alldeles för skitig för sitt eget bästa. Jag har skjutit upp det alldeles för länge!

Just nu sitter jag och kikar på Vasaloppet samtidigt som Alvin sover sött i min famn. Det mysigaste som finns <3

Förresten så börjar Loke äntligen bli sig själv igen. Vill mysa och busa osv. Så himla skönt! Älskade lilla hund!!

Sen blir Dolly stora damen idag. Hela 7 år blir hon!!!!!! :-D  <3

Slänger upp en bild på Alvin när han sitter på sin nya favoritplats, han vill ju också vara med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar