onsdag 25 mars 2015

Melt down

Imorse bröt jag ihop lite smått. (klockan är 06.45 när jag skriver detta så ni kan ju tänka er när "imorse" är)
Jag är så sjukt trött, konstant. Känns som om jag aldrig får sova även fast Alvin kan sova 3-4 timmar i sträck ibland. Det dumma är att jag måste upp och vända på honom, för när han hamnar på rygg så gnäller han = jag och han vaknar. Så då lägger jag honom på sidan och han somnar om. Så det blir ändå inte så många timmar i sträck. De jobbiga nätterna är jag uppe 1-2 ggr/timmen.
Nu kanske ni tänker; men varför går inte Magnus upp ibland.
Jo, det är inte det att han inte vill, utan han vaknar inte av det! (För ens Alvin är väldigt arg) så för att han ska gå upp måste jag väcka honom och då går det bara fortare att jag gör det. Men vissa mornar när jag har kämpat hela natten så gör han självklart det :-)
Jag blir iaf helt knäckt av detta. Och nej jag kan inte sova på dagen. Alvin har återgått till att vilja sova i famnen på dagen så är inte så lätt då. Plus att han inte sover så länge...
Så imorse kom tårarna. Och känslan att bara vilja låsa in sig i ett rum med en stor gigantisk säng...
Och det värsta är att det nalkas vårbruk och därmed ännu mindre hjälp. Men jag hoppas och tror att min älskade mamma kommer hit en sväng då iaf <3
Så ja, det är tungt just nu. Men självklart är det värt det. Men det är inte alltid perfekt och strålande humör och solsken.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar