söndag 22 mars 2015

Malung

Jaha, nu sitter man i bilen på väg hem från Malung. Och lika kluvet som alltid är det att åka ifrån lilla Malung.

Hatar att det är så pass långt mellan Sköllersta - Malung..

Jag saknar familjen och mina bästa vänner. Jag hatar att jag inte bara kan åka och hälsa på dom och ta en fika.

Så nu när man väl är upp så är det så många man vill hinna träffa och så mycket man vill göra. Och då blir jag superstressad och blir låst och får inger gjort. Plus att Alvin klarar inte att flänga runt och träffa allt och alla.

Men i helgen hann jag iaf träffa familjen och träffa Stina och Kakan en varsin snabbis!
Skulle egentligen gått en långpromenad med Stina och hundarna men orken rann ur så fick ställa in den dejten. :-(

Men är glad att jag hann träffa Stina en sväng iaf! Vi har inte setts sen två dagar innan jag fick Alvin, så det var några månader sen :-P
Alvin var på ganska dåligt humör och spydde massor, så hon fick tyvärr inte hålla honom (för hennes skull ;-) )
Hundarna blev dock överlyckliga när hon kom. :-D
Och så fick jag träffa hennes kille :-)
Är så himla glad för hennes skull!! Hon förtjänar verkligen att få vara lycklig och bli behandlad som en prinsessa!!!
Njut gumman och lev livet!!! :-D <3 Löve u!

Sen så hann jag med och träffa Kakan en sväng på hennes lunch. Hon jobbade ju självklart denna helgen. Men har en ganska lång lunch så vi åkte hem till dom och kolla in lägenheten och mös i soffan.
Då var Alvin på sitt solskenshumör iaf! Även fast han spydde ner både mig och Kakan xD
Vi passade även på att fråga Kakan om hon ville vara Alvins gudmor <3 Så blev lite gråtkalas också :-P
Det känns så rätt att fråga Kakan, Alvin verkligen älskar henne. Finns ingen annan han är så glad i förutom mig och Magnus, så det känns lite som om det är meningen.
Älskar dig min fina Kaka <3 Är så glad att du ska bli Alvins gudmor!!!

Sen så igårkväll så hämtade vi Linda. Hon var lite sjuk men vi orkade inte bry oss då vi inte har setts på ett par månader.
Och vad vi skrattade!! Jag har träningsvärk i magen idag xD Skrattade så jag inte kunde andas!!
Älskar dig så himla mycket min fina syster! Är så glad och tacksam över att vi har hittat tillbaks till det vi hade förut <3

Och till slut idag så åkte jag till barnklädesloppisen och fyndade. :-)
Hittade 48 plagg och hamnade på 12,70 kr i genomsnitt vilket är klart godkänt! Så nu har vi en del inför sommaren :-)

Ja det var våran helg. Låter kanske inte som så mycket. Men om man räknar med att Alvin har sovit dåligt och inte varit sig själv på hela fredagen så blir det jobbigt och påfrestande...

Ja förresten så fick mamma äntligen busa med Alvin ordentligt idag. Massa skratt kom fram och man riktigt såg hur mamma njöt, världens bästa mormor är hon <3

Bjuder på en bild som typ sammanfattar hur pigga vi varit i helgen xD

2 kommentarer:

  1. Åh nu börjar jag ju gråta igen! ;) älskar er!!! Är så glad att ni vill att jag ska vara gudmor! ❤️❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. ❤❤❤❤ Älskar dig så himla mycket!

      Radera